Liepos 11 dieną Ukmergės miesto bendruomenės nariai keliavo į Anykščius. Kelionė buvo ypač turininga ir įdomi: aplankėme Rubikių apžvalgos bokštą, Šventosios paupį, Regioninio parko direkciją, kur įkurta nuostabi ekspozicija su įvairiais lankytinais objektais, Burbiškio dvarą, pasivaikščiojome lajų taku, pasigėrėjome Puntuku, važinėjome rogutėmis nuo Kalitos kalno. Taip pat lankėmės Audriaus Juškos šiltnamių ūkyje bei kalbinome Anykščių raj. savivaldybės mero pavaduotoją Sigutį Obelevičių.

Domėjomės, kaip Anykščiams pavyksta taip gerai tvarkytis savo rajone. „Pirmiausia dėkingas esu žmonėms, kad į valdžią jie išrenka tai, ką reikia. Kad mes dirbame viena kryptimi ir nesiblaškome, nes būna, kad rinkimų programose kai kas pasišovęs keisti kryptį ir eiti  pramonės ar kitomis kryptimis, bet, ačiū Dievui, kad žmonės žino ką renka ir ko nori. Kadaise įvertinę mūsų rajono galimybes, nusprendėme, kad mūsų rajonas eis turizmo kryptimi, ir ta kryptimi visi nuosekliai einame, nesvarbu, kas tuo metu sėdi valdžioje. Esame užsibrėžę tikslą, per metus įkurti bent tu ekskursinius objektus ir to laikomės, nepriklausomai nuo visko, būna, kad tenka ir nemokamų atostogų išeiti. Ne viskas atsiranda iš karto. Pavyzdžiui, kad įgyvendinti lajų tako idėją, prireikė net 7 metų. Buvo ir daugiau idėjų susijusių su pačių lajų taku, tačiau negalėjome jų labai plačiai vystyti dėl saugomų teritorijų.  Pati pradžia buvo Kalitos kalnas su vasaros rogutėmis. Atsipirkimo laikas buvo skaičiuotas 5 metai, bet jis mums atsipirko per 2 metus. Tai yra labai geras rodiklis.  Šiuo metu toliau projektuojame dviračių taką, kuris eitų per upę link Karalienės liūno ir t.t., tai būtų tarsi žiedas, kuriuo būtų galima apvažiuoti turistinius objektus ir grįžti juo atgal. Praeis 2-3 metai, bet tas tikrai bus.  Pas mus dažnai vyksta įvairūs festivaliai. Su organizatoriais sutariame, kad mes priimsime juos ne šiaip sau, o kad būtų nauda ir miestui. Sutarėme tarkime, kad  per kiekvieną festivalį jie išpaišys kokią nors apleisto ar negražaus pastato sieną. Štai šiemet jie paišo gaidį. Po kažkiek metų daugeliui turistų bus įdomu apžiūrėti tokį savotišką miestą-muziejų.  Idėjų mums tikrai netrūksta, svarbu, kad būtų noro jas įgyvendinti ir kad visi žiūrėtume viena kryptimi“, – pasakojo S. Obelevičius.

Grįždami namo užsukome į Kavarską, kur užkandome kultūrinio paveldo koldūnų bei atsigėrėme šv. Jono šaltinio vandens. Visi iš kelionės grįžo pilni įspūdžių ir gailėjosi, kad aplankyti viską Anykščiuose neužteko dienos. Todėl laukite tęsinio…

Foto galerija

Atsakyti

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.